Συχνές Ερωτήσεις

  • Πώς κάνω Apply;

Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει κάποια από τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας, μπορείτε να στείλετε απευθείας το βιογραφικό σας στις εταιρείες, πατώντας πάνω στην κάθε αγγελία και πιο συγκεκριμένα στο κουμπί «Αποστολή βιογραφικού», όπως επίσης και να ανεβάσετε το βιογραφικό σας στο site μας, δημιουργώντας προφίλ, πατώντας πάνω δεξιά στην «εγγραφή υποψηφίου».

  • Πώς μπορώ να βρω την κατάλληλη θέση εργασίας;

Πλοηγηθείτε στην ροή αγγελιών και αν επιθυμείτε χρησιμοποιήστε τα φίλτρα* που εμφανίζονται αριστερά της οθόνης  για να κάνετε τις αναζητήσεις σας πιο στοχευμένες.

*Φίλτρα ανά Κατηγορία, Περιοχή, Μορφωτικό Επίπεδο, Προϋπηρεσία, Εργασιακή Σχέση, Τύπος Εργοδότη, Εταιρεία.

  • Πώς μπορώ να λαμβάνω ενημερώσεις από το Careernet;

Στο πεδίο «Λέξεις – Κλειδιά» μπορείτε να πληκτρολογήστε την θέση ή την περιοχή που σας ενδιαφέρει π.χ. «marketing». Στην συνέχεια εμφανίζονται σχετικές αγγελίες. Έπειτα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε το πεδίο «Λάβετε ενημερώσεις για νέες θέσεις εργασίας σχετικές με αυτή την αναζήτηση» και με αυτό τον τρόπο θα λαμβάνετε ενημερώσεις για τις σχετικές αναζητήσεις εφόσον υπάρχουν. Συγκεκριμένα θα σας αποστέλλεται το εξής αυτόματο μήνυμα:  Γειά σου, Βρήκαμε νέες θέσεις εργασίας που ταιριάζουν με την αναζήτηση με τίτλο "marketing".

  • Πώς μπορώ να λαμβάνω ενημερώσεις από το Careernet για συγκεκριμένες περιοχές;

Στο πεδίο «Λέξεις – Κλειδιά» μπορείτε να πληκτρολογήστε την περιοχή που σας ενδιαφέρει π.χ. «Θεσσαλονίκη». Στην συνέχεια εμφανίζονται σχετικές αγγελίες. Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν αγγελίες για την Θεσσαλονίκη, το σύστημα είναι προγραμματισμένο να σας προτείνει θέσεις για τις γύρω περιοχές.

  • Γιατί δημοσιεύονται ανώνυμες αγγελίες;

Κάποιες εταιρείες για εταιρικούς λόγους επιθυμούν να παραμείνουν ανώνυμες. Oi αγγελίες τους δημοσιεύονται χωρίς την επωνυμία της εταιρείας τους και άλλα επιπλέον στοιχεία.

  • Τα βιογραφικά αποστέλλονται απευθείας στον εργοδότη;

Οι αιτήσεις σας δρομολογούνται απευθείας στον εργοδότη της εκάστοτε αγγελίας.

  • Πώς μπορώ να γνωρίζω ότι έχει σταλεί με επιτυχία το βιογραφικό μου;

Αν το βιογραφικό σας έχει αποσταλεί με επιτυχία τότε θα σας εμφανιστεί το εξής αυτόματο μήνυμα. Συγχαρητήρια!  Η εταιρεία έλαβε τo βιογραφικό σας για την ακόλουθη θέση εργασίας».

  • Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;

Για να διαγράψετε το λογαριασμό σας, θα χρειαστεί να μας αποστείλετε σχετικό αίτημα με email στο careernet@naftemporiki.gr. Το αίτημα θα πρέπει να σταλεί από το email που είναι συνδεδεμένο με το λογαριασμό. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία θα σας ενημερώσουμε ότι η διαγραφή ολοκληρώθηκε.

Εδώ θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι η υπηρεσία ενημερώσεων νέων θέσεων εργασίας είναι ανεξάρτητη από το λογαριασμό σας, οπότε εκεί θα πρέπει να απεγγραφείτε ξεχωριστά, ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται στην επόμενη ερώτηση.

Παρακάτω θα βρείτε παράδειγμα αιτήματος:

Παρακαλώ να διαγράψετε το λογαριασμό μου με email [εδώ γράφετε το email με το οποίο συνδέεστε], από την υπηρεσία careernet.gr.

  • Πώς μπορώ να απεγγραφώ από τις ειδοποιήσεις του Careernet;

Για να απεγγραφείτε από τις ειδοποιήσεις του Careernet.gr θα πρέπει να ανοίξετε ένα e-mail ειδοποιήσεων. Στο τέλος του e-mail θα δείτε το πεδίο απεγγραφής «Κλικ εδώ για να απενεργοποιήσετε τη λήψη ειδοποιήσεων για νέες θέσεις εργασίας που ταιριάζουν με την αναζήτηση ...» το οποίο θα πρέπει να επιλέξετε και αυτόματα θα σταματήσετε να λαμβάνετε ενημερώσεις.

Σε περίπτωση που δεν βλέπετε το συγκεκριμένο κείμενο, είναι πιθανό το πρόγραμμα email που χρησιμοποιείται να το έχει αποκρύψει, επειδή το συνολικό e-mail ήταν μακροσκελές. Σε αυτή την περίπτωση στο κάτω μέρος του e-mail υπάρχει η επιλογή View entire message ή κάποιο άλλο παρόμοιο λεκτικό. Πατώντας σε αυτή την επιλογή θα δείτε όλο το περιεχόμενο και στο τέλος και το σχετικό πεδίο απεγγραφής.