IT Services Management Professionals
- Πληροφορική / Τηλεπικοινωνίες
- Αθήνα
Δημοσιεύθηκε σήμερα
- Πλήρης Απασχόληση
Description
Η KSM στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης της στον χώρο της παροχής υπηρεσιών για έργα ψηφιακού μετασχηματισμού, αναζητά επαγγελματίες διαφόρων επιπέδων επαγγελματικής εμπειρίας για μελλοντικά έργα που θα υλοποιηθούν για λογαριασμό μεγάλης εταιρίας ενέργειας. Εάν επιθυμείς να διερευνήσουμε τη δυνατότητα συνεργασίας και την ένταξη σου στην ομάδα έργων ψηφιακού μετασχηματισμού στείλε μας το βιογραφικό σου.
Τα έργα αφορούν υπηρεσίες IT Service Management ITSM και επικεντρώνονται στον σχεδιασμό, υλοποίηση, λειτουργία, παρακολούθηση και συνεχή βελτίωση των διαδικασιών διαχείρισης IT υπηρεσιών. Στόχος είναι η αξιοπιστία, ποιότητα και αποδοτικότητα των IT υπηρεσιών, μέσω της εφαρμογής τυποποιημένων πρακτικών όπως το ITIL και της χρήσης εργαλείων όπως το ServiceNow.
Requirements
Θέσεις – Ρόλοι
IT Services Management Lead | Στρατηγικός υπεύθυνος ITSM. Καθοδηγεί ομάδες, εξασφαλίζει την ευθυγράμμιση των υπηρεσιών με τα πρότυπα (π.χ. ITIL, ISO), με βαθιά γνώση εργαλείων όπως το ServiceNow.
IT Services Management Manager | Επιβλέπει καθημερινές λειτουργίες ITSM. Βελτιστοποιεί διαδικασίες, παρακολουθεί KPIs, και συνεργάζεται διατμηματικά για συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών.
IT Services Management Consultant | Παρέχει συμβουλευτική για την υλοποίηση/βελτίωση ITSM διαδικασιών. Εξειδίκευση σε ITIL, ServiceNow, και προσαρμογή λύσεων στις ανάγκες του οργανισμού.
Ενδεικτικές Δραστηριότητες/ Aρμοδιότητες:
- Χαρτογράφηση και τυποποίηση διαδικασιών ITSM (Incidents, Problems, Changes).
- Εφαρμογή πλαισίου συνεχούς βελτίωσης με βάση KPIs και SLA reports.
- Διαχείριση και παρακολούθηση SLAs μεταξύ των των τμημάτων IT και των επιχειρησιακών μονάδων, έλεγχος συμμόρφωσης
- Δημιουργία αναφορών απόδοσης σε σχέση με τους στόχους των SLAs, και ανασκόπηση δεδομένων απόδοσης υπηρεσιών. Αναθεώρηση SLAs.
- Αξιολόγηση των υπηρεσιών IT Service Management, ανασκόπηση βάσει KPIs . Βελτιστοποίηση των διαδικασιών μέσω ανατροφοδότησης και αξιολόγησης.
- Yποστήριξη για πιστοποιήσεις (όπως ISO 20000) και ενσωμάτωση βέλτιστων πρακτικών ITIL.
Με την αποστολή του βιογραφικού σου μπορείς να σημειώσεις τη θέση που σε ενδιαφέρει.