Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πολιτών (Τηλεφωνική & Ψηφιακή Υποστήριξη)
- Εξυπ. Πελατών / Tηλεπωλήσεις
- Αθήνα
Δημοσιεύθηκε πριν 3 εβδομάδες
- Πλήρης Απασχόληση
Η Mediatel κατέχει ηγετική θέση στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center από το 1995. Η επιτυχημένη πορεία μας οφείλεται κατά κύριο λόγο στους εργαζομένους μας. Προτεραιότητά μας είναι η συνεχής ανάπτυξη και ο υψηλός δείκτης δέσμευσης και ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού μας, μέσα σε ένα υγιές και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον.
Εάν η εργασία που αναζητάς θέλεις να χαρακτηρίζεται από καινοτομία, ανάπτυξη, ευθύνη, ποικιλομορφία αλλά και διασκέδαση, τότε μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.
Περιγραφή Θέσης:
Η εταιρεία μας, η οποία εξειδικεύεται στην παροχή τηλεφωνικής και ψηφιακής εξυπηρέτησης πολιτών σε έργα του ευρύτερου δημόσιου τομέα, αναζητά νέους συνεργάτες για τη στελέχωση θέσης εξυπηρέτησης κοινού σε πληροφοριακή γραμμή με φορολογικό περιεχόμενο.
Οι υποψήφιοι θα απασχοληθούν σε περιβάλλον τηλεφωνικού κέντρου, προσφέροντας πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με φορολογικά θέματα, με στόχο την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.
Η θέση αφορά πλήρη ή μερική απασχόληση, με δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης στο πλαίσιο ενός σταθερού και δυναμικού εργασιακού περιβάλλοντος.
Αρμοδιότητες:
- Παροχή τηλεφωνικής και/ή ψηφιακής πληροφόρησης σε πολίτες
- Καθοδήγηση πολιτών σε διαδικασίες σχετικές με αιτήσεις, δηλώσεις και χρήσεις ψηφιακών εργαλείων του δημοσίου
- Κατανόηση και ερμηνεία βασικών φορολογικών όρων και εντύπων (Ε1, Ε9, ΑΦΜ, ΚΑΔ, ΦΠΑ κ.λπ.).
Η εταιρεία προσφέρει:
- Μερική/Πλήρη απασχόληση
- Σταθερό μηνιαίο μισθό με ασφαλιστική κάλυψη ΙΚΑ
- Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
- Εκπαίδευση με αποδοχές from day one από πιστοποιημένους εκπαιδευτές
- Παροχές υγείας σε συνεργαζόμενους Ιατρικούς ομίλους
- Bonus παραγωγικότητας ανάλογη των αποτελεσμάτων
- Επαγγελματική εξέλιξη
- Συνεχή εκπαίδευση σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και πρόσβαση σε e-trainings
Απαραίτητα/Επιθυμητά Προσόντα:
- Φοιτητής/τρια ή απόφοιτος/η ΑΕΙ/ΤΕΙ οικονομικής κατεύθυνσης (π.χ. Λογιστική, Χρηματοοικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων)
- Επιθυμητή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο, εξυπηρέτηση πελατών ή λογιστικό γραφείο
- Καλή γνώση Η/Υ και εξοικείωση με εργαλεία όπως TaxisNet, Gov.gr
- Βασική γνώση φορολογικών εννοιών και δυνατότητα κατανόησής τους.
- Καλή γνώση Αγγλικών (προαιρετικά – πιστοποιημένη)
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο ωράριο βαρδιών
Ιδανικά Χαρακτηριστικά Υποψηφίου:
- Λογική σκέψη και αντιληπτική ικανότητα
- Συνέπεια, οργανωτικότητα και επαγγελματισμός
- Δυνατότητα εξήγησης σύνθετων όρων με απλό τρόπο
Τι προσφέρουμε:
- Συμμετοχή σε έργο με κοινωνική σημασία
- Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας και υποστήριξη από έμπειρη ομάδα
- Συνεχής εκπαίδευση
- Δυνατότητα προσαρμογής ωραρίου βάσει αναγκών
- Δυνατότητα ανέλιξης
- Bonus παραγωγικότητας
Για όλα τα βιογραφικά θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.
Λ. Κηφισίας 125-127, Αμπελόκηποι
2142148000 (Επιλ. 1)
www.mediatel.gr