ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

28/03

Procurement & Facilities Management Coordinator

  • Οικονομική διεύθυνση
  • Αθήνα
  •  

Δημοσιεύθηκε πριν άνω του 1 μήνα

  • Πλήρης Απασχόληση
  •  
  •  

 

GEP

Η GEP, η κορυφαία εταιρεία στον χώρο της Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία στην Ελλάδα αναζητά Procurement & Facilities Management Coordinator για το τμήμα Προμηθειών της Οικονομικής Διεύθυνσης.

Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες υγείας και ασφάλειας σε περισσότερες από 2.500 εταιρείες και 250.000 υπαλλήλους σε όλη την Ελλάδα. Το όραμά της GEP είναι να γίνει η κουλτούρα Υγείας & Ασφάλειας πυλώνας ευημερίας και βιώσιμης ανάπτυξης για κάθε οργανισμό, κάθε εργαζόμενο, κάθε άτομο.

Το πάθος για ανάπτυξη και εξέλιξη, οδηγεί σε μια συνεχή έρευνα ταλαντούχων ανθρώπων που μπορούν να ενισχύσουν την αποστολή της εταιρείας, να εφαρμόσουν τη στρατηγική και να ταιριάζουν με το θετικό και ανθρωποκεντρικό εταιρικό προφίλ της.

Βασική Αποστολή Θέσης:

Αποστολή του Procurement & Facilities Management Coordinator είναι η αποτελεσματική κατηγοριοποίηση και παρακολούθηση των προμηθειών της εταιρείας με στόχο την αποδοτικότερη λήψη υπηρεσιών στο βέλτιστο κόστος καθώς και η συνεχής επίβλεψη των εγκαταστάσεων με σκοπό την άμεση συντήρηση ή/ και ανακαίνιση αυτών για την ομαλή λειτουργία της εταιρείας.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Οργάνωση και συντονισμός των συντηρήσεων και των ανακαινίσεων στις εγκαταστάσεις (εσωτερικά και εξωτερικά)
  • Επιθεώρηση των κτιριακών υποδομών για τον προσδιορισμό επισκευών ή ανακαινίσεων
  • Έλεγχος των καταναλώσεων των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας με στόχο τη μείωση του κόστους
  • Επίβλεψη των τεχνικών κατά τη συντήρηση των εγκαταστάσεων
  • Διαχείριση των συμβάσεων υπηρεσιών
  • Διαχείριση των προμηθειών της εταιρείας διασφαλίζοντας την ορθότητα των εξόδων
  • Βελτιστοποίηση των διαδικασιών προμηθειών ανά κατηγορία με σκοπό την επίτευξη μέγιστης αποδοτικότητας
  • Δημιουργία αρχείου προμηθευτών ανά κατηγορία προμήθειας και ανεύρεση νέων προμηθευτών με σκοπό τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών
  • Οργάνωση της διαμονής των συνεργατών που διαχειρίζονται projects σε περιοχές εκτός μόνιμης κατοικίας (ενοικιάσεις σπιτιών / κρατήσεις ξενοδοχείων / οχήματα)
  • Οργάνωση εκδηλώσεων και εκπαιδεύσεων εντός των εγκαταστάσεων της εταιρείας

Κύριες Αποφάσεις:

  • Βέλτιστος συντονισμός συντηρήσεων εγκαταστάσεων
  • Οργάνωση ταξιδιών / διαμονής
  • Οργάνωση εκδηλώσεων
  • Εύρεση νέων προμηθευτών για μείωση του κόστους

Εκπαίδευση – Γνώσεις:  

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά, Λογιστική ή συναφές αντικείμενο
  • Καλή χρήση Excel, Word
  • Καλή γνώση Αγγλικών

Εμπειρία:

  • Αναγνωρισμένη εμπειρία 1 ετούς  σε ανάλογη θέση

Δεξιότητες Συμπεριφοράς:

  • Ικανότητα επικοινωνίας & συνεργασίας
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης
  • Προσανατολισμός στην ποιότητα
  • Οργανωτική ικανότητα
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης & επίλυσης προβλημάτων
  • Αντοχή στην πίεση
  • Προσαρμοστικότητα

Η Εταιρεία προσφέρει:

  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο περιβάλλον
  • Περιβάλλον ίσων ευκαιριών
  • Πιστοποιημένος εργοδότης Great Place to Work