IT Service Desk – End User Support Engineer (Κωδικός Θέσης: ΙΤSD)
- Πληροφορική / Τηλεπικοινωνίες
- Αθήνα
Δημοσιεύθηκε πριν 8 ημέρες
- Πλήρης Απασχόληση
IT Service Desk – End User Support Engineer (Κωδικός Θέσης: ΙΤSD)
Γενική Διεύθυνση Technology & Customer Operations, Τόπος απασχόλησης: Αθήνα
Σύντομη περιγραφή καθηκόντων:
- Λήψη & Διαχείριση αιτημάτων (service or support) πελατών
- Τηλεφωνική & remote υποστήριξη αναφορικά με ΙΤ & τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό τελικών χρηστών
- Επίλυση προβλημάτων σε Windows 10, Office 365, applications, ios/android, κλπ
Η θέση περιλαμβάνει βάρδιες 24*7
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχίο AEI/ΤΕΙ/IEK στο κλάδο Πληροφορικής / Τηλεπικοινωνιών
- Διαπιστωμένη εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Πολύ καλή γνώση περιβάλλοντος Windows & ικανότητα επίλυσης issues
- Ικανότητα διαχείρισης και υποστήριξης Client εφαρμογών ( on premise & cloud ) σε Windows λειτουργικά συστήματα
- Πολύ καλή γνώση εγκατάστασης, παραμετροποίησης, διαχείρισης και λειτουργίας υπολογιστών & περιφερειακών συσκευών ( printers , scanners , phones, tablets, κλπ)
- Πολύ καλή γνώση MS Office (excel, word)
- Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικά & γραπτά)
Επιθυμητά Προσόντα:
- Γνώση Ισπανικών (προφορικά & γραπτά)
Προσωπικά χαρακτηριστικά:
- Ικανότητα διάγνωσης, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ανεπτυγμένη ικανότητα εξυπηρέτησης πελατών
- Μεθοδικότητα και συνέπεια
- Ομαδικότητα και συνεργασία
Η εταιρία προσφέρει:
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον
- Προοπτικές εξέλιξης
- Συνεχή εκπαίδευση
- Πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης