ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

18/04

IT Service Desk – End User Support Engineer (Κωδικός Θέσης: ΙΤSD)

  • Πληροφορική / Τηλεπικοινωνίες
  • Αθήνα
  •  

Δημοσιεύθηκε πριν 8 ημέρες

  • Πλήρης Απασχόληση
  •  
  •  

 

SPACE HELLAS A.E.

IT  Service Desk – End User Support Engineer (Κωδικός Θέσης: ΙΤSD)


Γενική Διεύθυνση Technology & Customer Operations, Τόπος απασχόλησης: Αθήνα

Σύντομη περιγραφή καθηκόντων:

  • Λήψη & Διαχείριση αιτημάτων (service or support) πελατών
  • Τηλεφωνική & remote υποστήριξη αναφορικά με ΙΤ & τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό τελικών χρηστών
  • Επίλυση προβλημάτων σε Windows 10, Office 365, applications, ios/android, κλπ

Η θέση περιλαμβάνει  βάρδιες 24*7

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο AEI/ΤΕΙ/IEK στο κλάδο Πληροφορικής / Τηλεπικοινωνιών
  • Διαπιστωμένη εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
  • Πολύ καλή γνώση περιβάλλοντος Windows & ικανότητα επίλυσης issues
  • Ικανότητα διαχείρισης και υποστήριξης Client εφαρμογών ( on premise & cloud ) σε Windows λειτουργικά συστήματα
  • Πολύ καλή γνώση εγκατάστασης, παραμετροποίησης, διαχείρισης και λειτουργίας υπολογιστών & περιφερειακών συσκευών ( printers , scanners , phones, tablets, κλπ)
  • Πολύ καλή γνώση MS Office (excel, word)
  • Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικά & γραπτά)

Επιθυμητά Προσόντα:

  • Γνώση Ισπανικών (προφορικά & γραπτά)

Προσωπικά χαρακτηριστικά:

  • Ικανότητα διάγνωσης, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα εξυπηρέτησης πελατών
  • Μεθοδικότητα και συνέπεια
  • Ομαδικότητα και συνεργασία

Η εταιρία προσφέρει:

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης