Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτημάτων μέσω Chat- Vodafone
- Εξυπ. Πελατών / Tηλεπωλήσεις
- Αθήνα
Δημοσιεύθηκε πριν 2 ημέρες
- Πλήρης Απασχόληση
Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτημάτων μέσω Chat- Vodafone
Η ICAP Employment Solutions, μέλος του ομίλου ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS, αναζητά για λογαριασμό της της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας του ομίλου VODAFONE , στελέχη για τον ρόλο του Σύμβουλου Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτημάτων μέσω Chat- Vodafone
Αρμοδιότητες
- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών (ανάλυση λογαριασμών, παράταση πληρωμών κτλ.)
- Διαχείριση αιτημάτων μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης αλλά και εναλλακτικών καναλιών Social networking (Chat, Email & Facebook)
- Καταχώρηση δεδομένων εντός της CRM πλατφόρμας
Απαραίτητα προσόντα
- Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
- Ιδανικά εμπειρία στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
- Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
- Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
Παροχές
- Ανταγωνιστικός μισθός & bonus με δυναμική αποδοχών 1000€ μεικτά
- Αποκλειστική τηλεργασία μετά τους 6 πρώτους μήνες
- 5ημερη 8ωρη απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο εργασίας
- Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
- Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών
Μάθε περισσότερα:
Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας και ο αρμόδιος σύμβουλος εργασίας θα επικοινωνήσει μαζί σου.
Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.
Περισσότερες θέσεις εργασίας μπορείς να βρεις στο www.icapjobs.gr και στο Facebook