ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

20/11

IT Support

  • Πληροφορική / Τηλεπικοινωνίες
  • Αθήνα
  •  

Δημοσιεύθηκε πριν 5 ημέρες

  • Πλήρης Απασχόληση
  •  
  •  

 

TEM

IT Support

Η Tem επιθυμεί να απασχολήσει επιθυμεί να απασχολήσει άμεσα άτομο για την θέση του ΙΤ.
Ο υποψήφιος για την θέση θα έχει συμμετοχή στην ανάλυση, ανάπτυξη, συντήρηση και  υποστήριξη εταιρικών εφαρμογών, συστημάτων λογισμικού, και εξοπλισμού, καθώς και στη διαχείριση servers, δικτύου, firewall/security, website και άλλων πληροφοριακών συστημάτων.

Απαραίτητα Προσόντα: 

  • Καλή γνώση λειτουργικών συστημάτων MS Windows (2012-2016)
  • Άριστη γνώση και χρήση όλων των εφαρμογών MICROSOFT (word-excel-power point κτλ)
  • Εγκατάσταση και διαχείριση software και hardware, δικτύων, εκτυπωτών
  • Καλή γνώση στη διαχείριση backups, restores, upgrades και στη γενική συντήρηση των servers
  • Καλή γνώση, χρήση Pivot table και ανάλυση στοιχείων

Επιπρόσθετα προσόντα

  • Γνώση MSSQL SERVER, ACTIVE DIRECTORY, Domain Controller, πολιτικές ασφάλειας, C#
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας.
  • Επαγγελματική ηθική και ακεραιότητα.

Ο υποψήφιος θα πρέπει να έχει υπό τον έλεγχο και τη διαχείρισή του:

  • Το σύνολο των πληροφοριακών συστημάτων που υποστηρίζουν τη λειτουργία της εταιρείας.
  • Το υλικό πληροφορικής (hardware).
  • Το τοπικό δίκτυο και την υποστήριξη και συντήρηση αυτού.
  • Την τηλεφωνική υποδομή (VoIP σταθερή/κινητή), τεχνική υποστήριξη και επαφή με παρόχους.
  • Τις υποδομές ελέγχου και ασφάλειας (hardware & software).
  • Την ασφάλεια της δικτυακής παρουσίας των τερματικών και λοιπών συσκευών.
  • Την τεχνική υποστήριξη (εσωτερικά) σε θέματα software/hardware
  • Την παραμετροποίηση εσωτερικών συστημάτων.
  • Την υλοποίηση και εφαρμογή των διαδικασιών που Ασφάλειας της Πληροφορίας, όπως προβλέπεται από το ISO 27001.
  • Στενή συνεργασία με το τμήμα Ποιότητας σε θέματα διασφάλισης ποιότητας και ακεραιότητας των δεδομένων (έννοιες: PV/PQC Reconciliation, SDV) καθώς και σε θέματα οργάνωσης και διαχείρισης διαδικασιών ISO 9001:2015.
  • Την εσωτερική εκπαίδευση χρηστών σε θέματα χρήσης εξειδικευμένου λογισμικού.
  • Το IT inventory (software/hardware).
  • Συντήρηση, υποστήριξη online reports, εκπαίδευση χρηστών.
  • Τις διαδικτυακές υποδομές (web sites, domains, hosting, SSL).
  • Επαφή και αξιολόγηση εξωτερικών συνεργατών / προμηθευτών σε τεχνικά θέματα (computer hardware/software).

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια

Για περισσότερες πληροφορίες :

Tηλ: 218 218 9120

Site: www.temsolutions.gr