You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

υποβάλεις αίτηση για τη θέση εργασίας

danish customer care advisor - remote

Για να υποβάλεις την αίτησή σου για αυτή τη θέση εργασίας απαιτείται η δημιουργία ενός προσωπικού λογαριασμού my Randstad Hellas. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείς να παρακολουθείς άμεσα τις αιτήσεις σου αλλά και να πραγματοποιείς νέες αιτήσεις πιο γρήγορα.

προσωπικά στοιχεία

  • 8 χαρακτήρες
  • 1 πεζό γράμμα
  • 1 κεφαλαίο γράμμα
  • 1 αριθμός
επιλογή αρχείου ή σύρε τα αρχεία εδώ

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / μέγιστο όριο 8 mb

σύρε τα αρχεία εδώ

    υποβάλεις αίτηση για τη θέση εργασίας

    τύπος εργασίας Μόνιμη,
    ημερομηνία δημοσίευσης 1 μαΐου 2024,
    κωδικός θέσης εργασίας 38586,

    "Work from home" is the new normal in the business world!

    The Danish Customer Service Agent is responsible for making business decisions that deliver superior customer satisfaction. This position requires strong communication skills as you will provide guidance to the Danish speaking clients of one of the largest multinational companies.

    If you are a fluent Danish speaker, you would like to experience life living in Athens, Greece, and till then work remotely, then this your future job!