ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

08/11

Υπάλληλοι Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτημάτων Μέσω Facebook,Instagram & Vodafone

  • Εξυπ. Πελατών / Tηλεπωλήσεις
  • Αθήνα
  •  

Δημοσιεύθηκε πριν 10 ημέρες

  • Πλήρης Απασχόληση
  • IEK, Πτυχίο ΑΕΙ
  •  

 

Adecco HR

Η Atlas, εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο Adecco Ελλάδος, για λογαριασμό της εταιρείας 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου Vodafone Greece, αναζητά άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων:

Υπάλληλοι Εξυπηρέτησης Πελατών &

Διαχείρισης Αιτημάτων Μέσω Facebook,Instagram & Vodafone

Περιγραφή Θέσης

Οι κάτοχοι των θέσεων θα εργάζονται στις εγκαταστάσεις της VODAFONE στην Αθήνα, (6) ή (8) ώρες ημερησίως και θα είναι υπεύθυνοι για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών,την διαχείριση των επικοινωνιών μέσω Facebook, Instagram καθώς και της σελίδας της VODAFONE με σκοπό την επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο και το χειρισμό διαφόρων αιτημάτων.

Προφίλ Υποψηφίων

  • Απόφοιτοι Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/AEI
  • Καλή χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας
  • Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας

Παροχές Εταιρείας

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών με ασφαλιστική κάλυψη
  • Μεταβλητές αποδοχές
  • Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση

Για υποβολή βιογραφικού σημειώματος παρακαλούμε πατήστε εδώ:https://springprofessional.secure.force.com/jobboard/QuickApplyToJob?JobId=a0W4I00000MYm5KUAT&boardName=Greece%20Staffing%20Adecco&language=el

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.