ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

Digicall-Ae-logo

Digicall AE

πληροφορίες

Η Digicall Α.Ε. παρέχει υπηρεσίες Contact Center και δεσμεύεται να βελτιώσει την ποιότητα της πελατειακής εμπειρίας, των πωλήσεων, της υποστήριξης και της παροχής συμβουλών.
 Όλα αυτά επιτυγχάνονται κυρίως με τη συνεχή υποστήριξη των ανθρώπων μας, τη συνεχή μέτρηση των επιδόσεών μας, την ισχυρή διαχείριση των λογαριασμών και τον συνεχή έλεγχο.

 Οι άνθρωποι μας με την κατάλληλη εκπαίδευση και τα χρόνια εμπειρίας και τεχνογνωσίας, πληρούν όλα τα υψηλά πρότυπα ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Επιδιώκουμε την συνεχώς αυξανόμενη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού μας σε κατάλληλες υπηρεσίες και θέσεις, προωθώντας την εσωτερική ανάπτυξη

Οι εργαζόμενοι προσλαμβάνονται μόνο αν έχουν και σέβονται τις αξίες της εταιρείας.

Επικεντρώνονται στο αποτέλεσμα

Σχεδιάζουν τη σταδιοδρομία τους και αναπτύσσονται μέσα στην εταιρεία μας.